5 Nisan 2013 Cuma

Kocaman Yürekli Adam...Doğum Günün Kutlu Olsun...



İyi ki doğdun iyi ki varsın ve bu takımın başındasın Aykut Hocam

Yeri geldi sana kızdım (haddim olmayarak), yeri geldi eleştirdim (kıt futbol bilgimle) ama bunların hepsi sana olan sevgimden idi be hocam. Seni sevmesem, başarılı olmanı istemesem neden eleştireyim neden üzüleyim ki senin için. İstiyorum ki seneler boyunca sen bu takımın başında kal. İstiyorum ki senle beraber nice şampiyonluklara imza atalım. İstiyorum ki galibiyetlerde senle sevinelim, mağlubiyetlerde senle üzülelim. İstiyorum ki senle rekorlara imza atalım. Tabi ben istiyorum da istiyorum:)) İnşallah her şey senle daha da güzel olacak hocam inşallah. Sen hep bizim KOCAMAN umutlarımızın sahibi oldun hocam.

Sen her maç kaybettiğinde ben burada senden daha fazla kahroldum hocam. Kahroldum çünkü seni bu takımın başında istemeyenler hep o zamanlar hortladı, ortaya çıktılar. O zamanlar da seni hep sevdiğimden daha çok sevdim herkese inat. Sana daha dün güvenmeyenler bugün övgüler yağdırıyor. 3 sene boyunca senin başında olduğun Fenerbahçem ile iyi kötü günler geçirdik. Senle beraber şampiyon olduk, seneler sonra Türkiye Kupasını kazandık ve şu anda da Avrupa Ligi'nde yarı finalde gibiyiz. İyi günler kadar kötü günlerimiz de oldu hocam senle. Şampiyonluğu son maçta kaybettik, Avrupa kupalarında belli bir süre bir şey yapamadık kısacası galibiyetler aldık, mağlup olduk ama her şeyden daha önemlisi sen bu takımı dağılmaktan kurtardın be hocam. 

3 Temmuz sürecinde bu takımı tek başına sırtladın. O kötü günlerde tek başına başkan oldun, yönetici oldun, teknik direktör oldun, takımın kaptanı oldun. Bir tek sahaya çıkıp oynamadın ama bu kadar şeye rağmen 1 mağlubiyet sonrası boynuna yağlı ilmiği geçirdiler hemen. Boş ver güzel insan. Sen her şeye kulaklarını tıka. Bildiğin gibi bu yola devam et. Biz inanıyoruz ki başarılarına seneler boyunca başarı ekleyeceksin.


Son birkaç cümle. Başkalarına yapamadıklarını, başkalarına söyleyemediklerini hep sana yaptılar sana söylediler. Çünkü sen kendini beğenmiş, ego sahibi bir insan değildin. Sen bizden biriydin hocam. Hiçbir zaman üstten üstten konuşmadın, hiçbir zaman kendini her şeyden üstün tutmadın. Ne kendi futbolcuna hakaret ettin ne de başkalarına. Varsın seni küçümsesinler varsın seni beğenmesinler ama onlar bilmez ki sen taraftarının önünde eğilecek kadar soyadın gibi KOCAMAN bir insansın.

Doğum günün tekrardan kutlu olsun KOCAMAN YÜREKLİ ADAM




Püzant YÜCECAN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...