27 Temmuz 2013 Cumartesi

Ersun Yanal, Ben ve Oscar Cardozo Transferi...


Bugün öğlen saatlerinde yanımda duran arkadaşımın bana doğru seslenmesi üzerine ona doğru döndüm ve bir baktım ki karşımda Ersun Hoca. Aslında ilk anda idrak edemesem de sonra birden beynime oksijen gitti ve hemen hocamın yanına gittim. Hocamız Salzburg'a gidiyordu. Önce bir hayırlı olsun nasılsınız iyiyiz, siz nasılsınız muhabbetinin ardından kendisine tabi ki uzun zamandır herkesin merak ettiği Oscar Cardoz'u sordum. Ersun Hoca transferin bittiğini söyleyince "Ne yani bitti mi anlaştık mı?" diye sordum. Kendisi de kafası ile bunu onayladı ama transferin bekletildiğini söyledi. Nedeni ise anladığım kadarı ile hoca aslında başka bir forveti istiyor takımda. Kendisine neden bekletildiğini sorduğumda "Başka bir forvet var görüştüğümüz Oscar'dan daha iyi/yetenekli (tam hatırlayamıyorum) forvet" dedi. Bunun üzerine ben de kim olduğunu sorunca normal olarak cevap vermedi. Peki hocam bu peşinde olduğumuz forvet siyahi mi diye sorduğumda ise gülümsedi. Emenike mi diyen sorduğumda ise tekrardan gülümsedi. Tabi ki bunların hiçbiri bu siyahi futbolcunun Emenike olduğu anlamına gelmez. Ayrıca kendisine stoper transferi yapacak mıyız diye sorduğumda ise "Yapmayacağız" cevabını aldım. Ben de utanmadan gülümseyerek "Yobo ile mi idare edeceksiniz hocam" dedim. Kendisi de bana gülümseyerek karşılık verdi. Ardından kendisini başarı temennilerimiz ile uğurladık. 



Püzant YÜCECAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...