29 Ağustos 2011 Pazartesi

12 Dev Adam ve Ben...

Bugün 12 Dev Adamla çektirdiğim fotoğrafları sizle de paylaşmak istedim... Fotoğraflardan önce söyleyeceğim tek şey hepsi çok cana yakın hepsi sonuna kadar mütevazi insanlar... Teşekkürler 12 Dev Adam yolunuz açık olsun… Litvanya'dan güzel haberlerle...
Son üç saniye, top sende olacak:))

Bazı oyuncularımızla aramızda geçen anekdotlar... Keyifle okuyacağınızı düşündüğüm için paylaşmak istedim...

Cenk Akyol, Enes Kanter ile aramda geçen konuşma...
Ben: Enes'le de foto çektirelim hocam (Cenk Akyol) onu göremeyiz bir daha:))
Cenk Akyol: Belli mi olur lokavt falan belki Fener:))
Ben: Gelsene Fener’e lokavt süresince Enes:))))
Enes Kanter: Yok Fener'e gelmem artık :)))

Ben: Hocam sakalları kesmişsin:)) (Kerem Tunçeri'ye)
Kerem Tunçeri: He ya kestik böyle daha iyi:))

Ben: Hido bir fotoğraf çekinebilirmiyiz??
Hido: Tabi ne demek der ve fotoğraf çekilirken de boylara dikkat ederek eğilir:))

Sinan Güler'e sabah bir tweet atmıştım... Aynen şöyle...
@sinanguler Hocam pasaport kontrolden sonra solda Bazaar magazasındayim... Bir foto için kırmassın uğrarsın herhalde :))
Kendisini Main mağazasında ödeme yaparken yakaladım...
Ben: Hocam hani foto çektirmeye geliyordun:))
Sinan Güler: Hocam sen miydin O?? Ben de şimdi Bazaar mağazasına geliyordum:))
Foto çekindikten sonra ;
Sinan Güler: 502 ne tarafta??
Ben: Hocam 221 sizin kapı...
Sinan Güler: Yok yok değişti:))

Ben: Harun Hocam afiyet olsun kusura bakmayın rahatsız ediyorum (bu sırada iki tane telli kadayıfı götürüyordu Harun Hoca) bir fotoğraf çekinebilirmiyiz??
Harun Erdenay: Estağfurullah...Tabi ki...der ve ayağa kalkar...

Bir de Bogdan Tanjevic ile fotoğraf çekinebilmek çok hoş oldu...Çok güler yüzlü bir insan...Fotoğraf çekinebilirmiyiz dediğimde birden şaşırdı:)) üzerine hemen sarılıp fotoğrafı çekindik...Yüzündeki gülümsemeyi unutmayacağım...



YOLUNUZ AÇIK OLSUN….



Püzant YÜCECAN







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...