25 Şubat 2013 Pazartesi

Doğum Günün Kutlu Olsun Ayçe YILMAZ....


Cumartesi bekledin ama kutlamadım belki dün gece de bekledin ama gene kutlamadım sade sıradan bir şey olsun istemedim sebebi ondandır. Yoksa unuttum mu sandın:) Aşkolsun unutur muyum... 

Dile kolay 10 sene yazıyla da on sene olacak seninle arkadaşlıktan başlayıp dostluğa ve kardeşliğe uzanan bu yoldaki hikâyemiz. On sene önce bir tanıştık pir tanıştık senle. O gün hiç aklından geçer miydi acaba bu günlere geleceğimiz? Hiç düşünür müydün acaba böyle etle kemik olacağımızı? Benim geçmezdi ne yalan söyleyeyim... Gel gör ki o gün aklımdan bunlar geçmez iken şu an hayatımda sayabileceğim 2-3 kadından birisin... Hayatımdaki en özel kadınlar arasındaki yerini çoktan almışsın da ben bile farkında olmamışım. Telefonumdaki acil aramalarda hep ikinci sırada sen varsın o kadar yani:)))

Anlatmaya çalışsan anlatılacak cümle bulunmayan, iyi ve kötü gününde, sevincinde hüznünde kısacası hayatın her evresinde yer alan kişiye, yeri asla doldurulamayacak insana sözlükte Dost denirken benim için bunun karşılığı sensindir. Yıkıldığım zaman ilk elini uzatan ve beni ayağa kaldıran sen oldun, mutlu olduğum zamanlarda benle bir rakı kadehini paylaştın, yeri geldi beni korudun kolladın.

Senle neler neler yaşadık be canım... Burada say say bitmez, sayfalara sığmaz. Hafif rüzgârlı ama insanın içini ısıtan bir  bir ilkbahar akşamıydı senle tanıştığımızda... Yok yok o kadar geriye gitmeyeceğim korkma:)) 

Yeni tanıştırdığın arkadaşlarına hafifte kafan kıyakken "Bu adam var ya bu adam" dediğin zamanlarda beni nasıl mutlu ettiğini sen bile tahmin edemezsin. O anlarda nasıl anlatsam hani sahnede tek bir sanatçı ve onun üzerinde tek bir ışık vardır ve herkes onu ayakta saygıdan alkışlar ya işte öyle bir durum benimkisi de:))

Dediğim gibi her zaman yanımda olan ver her zaman yanında olacağım hayatımın en özel kadınlarının başında gelen Ayçe YILMAZ... Doğum günü kutlu olsun bitanem nice mutlu yıllara... Bu da benden sana ufak bir hediye olsun umarım beğenirsin. Seni çok seviyorum...


 Hayatını hep şarkıdaki gibi yaşadın ve böyle de olmaya devam et hiç değişme canım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...