23 Ocak 2013 Çarşamba

You Either Feel It, or You Don't...



Nedense bu soruyu hiçbir zaman kendime sormamışımdır. Kendimi bildim bileli ister metal müzik deyin, ister rock müzik deyin adını siz koyun ama bu müzik benim için herşey. Mutlu olduğumda da üzüntülü olduğumda da her zaman yanımda olmuştur. 12 yaşında Bon Jovi "Keep The Faith" albümü ile başlayan serüvenimiz daha sonraları Nirvana, Guns N' Roses, Manowar, Iron Maiden, Metallica vs vs. devam etti. Şu an 31 yaşındayım herhalde ölene kadar da metal müzik dinlemeye devam edeceğim. 

Herhalde kendi kendime bu soruyu sormuş olsaydım da yukarıdaki videodan daha iyi bir cevap veremezdim. Bu ülkede en çok sevdiğim şey ise metal müzik dinlemeyen insanlardan gelen sorular. Cidden çok eğlenmişimdir kimi zaman hatta olayı dalga geçme boyutuna kadar da götürmüşlüğüm vardır özellikle Demet Akalın dinleyen concon ablalar ile:)) Nasıl mı?

Soru: "Bu müziği nasıl dinliyorsunuz?"
Cevap: "Kulağımla:)) Şaka bir yana eğer müzikten bahsediyorsan gayet rahat dinliyorum hiç sorun olmuyor gürültülü oluşu. Ha sorun eğer İngilizce olması ile ilgili ise o senin sorunun sen İngilizce bilmiyorsun diye müziğe bok atmana gerek yok. Ayrıca sen nasıl Demet Akalın, Serdar Ortaç dinliyorsun onlar bana göre daha büyük işkence;)"

Soru: "Abi işte metal müzik, satanizm falan?"
Cevap:"Siktir git bakışı" (Cevap vermeye bile değmez) Çok cevap vermek istesem de otur Pentagram - Bir dinle derim...

Soru: "Ya bu metalciler neden hep siyah giyiniyorlar?"
Cevap: "Valla giyinen giyiniyor da bu genelleme neden ben rock bara pembe gömlekle gitmiş adamım birşey de olmuyor:))"

Soru: "Abi metal müzik, alkol, uyuşturucu?"
Cevap: "Sertap Erener, Sezen Aksu, Yıldız Tilbe, Serdar Ortaç"

Soru: "Ya bu müzikte sadece bağırıyorlar?"
Cevap: "Sizin dinlediklerinizde onu bile yapmıyorlar;) Ayrıca doğru düzgün dinleme zahmetinde bulunursan sadece bağırmadıklarını da anlarsın...Senin bugün hayatında isyan ettiğin herşeyi, dertleri, sıkıntıları, dünyadaki tüm sorunları anlatıyorlar sadece aşk, çiçek, böcük değil...Kapiş;)"

Soru: "Kedi falan?"
Cevap: "Küreğimi getirin bana"



Püzant YÜCECAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...