23 Temmuz 2011 Cumartesi

Kukla Yönetim



"Yönetim uyuma taraftara sahip çık" diye bir tezahürat vardır hepimizin de bildiği gibi ne zaman taraftarın başı sıkışsa ilk başvuracağı tezahürat budur ki bu günümüzde son zamanlarda yaşanan olaylardan sonra bu bence artık "yönetim uyuma FENERBAHCE'ye sahip çık"olmalı...3 Temmuz'dan beri yaşanan olaylardan bu yana herhalde hepimizin de ilgisini çeken merakını uyandıran en önemli konu Fenerbahçe yönetiminin herşeye herkese karsı sessiz kalması...peki bunun nedeni nedir??? ben bunu bilemem ama sinirlerimi ayağa kaldıran ve beni en çok üzen dünkü bayan basketbol takımımıza karsı yapılan olay oldu...Son 10 senede 8 TBBL toplamda 9 şampiyonluğu, ilki 98-99 sezonunda kazanılmış olan toplamda 9 Türkiye Kupası, 7 Cumhurbaşkanlığı Kupası...Bunlar takımımızın Türkiye'deki başarıları...peki Avrupada neler yaptık? FIBA Kadınlar Euro Cup da 2 kez F4 oynayıp ikincilik ve dördüncülük, Euroleague de ise 5 kez çeyrek final oynamış bu sene F4 un bazı talihsiz olaylar yüzünden bence kıyısından dönmüş bir takım...peki yönetimimiz ne yapıyor bu takımı daha ilerlere taşımak yerine küçültmek kararı alıyor son yaşanan olaylardan dolayı...kimse bana sponsor falan demesin bu kızlar çoğu başarıyı sponsorsuz hallettiler ki onların bence paradan daha önemli sizde olmayan gurur ve şerefleri ve en önemlisi alın terleri var..Kızların her galibiyetinden her başarısından sonra belki hiç katkısı olmamış olsa bile yöneticilik adına ekrana çıkanlar Türkiye'nin çoğu büyük is adamı 4-5 oyuncu için mali kaynak sağlayamıyor mu?? Bu takımı demek ki sadece Aziz Yıldırım yönetebiliyormuş (ki bayan basketbolu Aziz Baskanın en çok önem verdiği branşlardan biriydi) ve diğerleri maalesef kukla görünümündeymiş...Nevriye, Birsel, Esmeral ki bunlar bizim gözbebeklerimiz diğer yandan Penny Taylor Angel McCoughtry gibi WNBA starları bunlara "KENDİNİZE KLÜP BULUN"demek ne kadar ayıp ne kadar aciz bir yönetim şekli olduğunun bir göstergesidir bence...Konunun bir başka yanı ise bu oyunculara "KENDİNİZE KLÜP BULUN" demek özellikle Türk oyucularını senin en büyük ezeli rakibin Galatasaraya kaptırmak demektir ki böyle birşey olduğu takdirde bence bayan basketbol ligini oynamaya gerek yoktur şampiyon zaten bellidir ki Galatasaray hepimizin bildiği üzere bu sene çok sağlam bir kadro kurdu...Bu olaylardan çıkardığım sonuç ise şu;
Demek ki Fenerbahçe kulübüne ben de yönetici olabilrmisim...iki tane futbol maçını ardından mikrofonlara bir gün "kötü oynadık ama kazandık" başka bir gün "maçı hak ettik" gibi demeçler verip diğer branşlarda da basarı gelince 5 de 5 yaptık "Fenerbahçe bir spor klübüdür" demeçleri vermek kötü zamanda da sus pus olup ortalardan kaybolmak sadece internet üzerinden 2 basın açıklaması yapıp gizli kapılar arkasında TFF ile konuşmak, eğer yöneticilik buysa ben de yapardım arkadaş benim sizden neyim eksik...ama yok ben bunları yapamazdım beyler ben kötü günde çıkar takımımı her halukarda savunurdum kötü bişey yapmış olsa bile önceliğin Fenerbahçe olduğunu her seferinde her ortamda dile getirmeye çalışırdım...Bayan basketbolumuzda da biR sıkıntı varsa bunu çözmek için elimden geleni yapardım kİ sizin gibi mevki ve para sahibi olsam inanın yapardım...ama siz kolay yolu seçtiniz ve açıkçası benim gözümde kaybettiniz beyler....


Not:Bu yazıyı sabah 9 gibi yazdım ve şu sıralar öğrendiğim kadarıyla Galatasaray Klübü büyük bir centilmenlik örneği gösterip Türk oyuncularımıza talip olmayacaklarını açıklamış..Teşekkürler Galatasaray...


Püzant YÜCECAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...