2 Haziran 2017 Cuma

Bugünlerde Bir Şeyler Oluyor Bana Acep Neden...

"Dost acı çeker...ve hepimiz kırılganız"


Hepinizi çok seviyorum. Abilerim, kardeşlerim, dostlarım, arkadaşlarım ve iş arkadaşlarım hepinizi tek tek, ayrı ayrı çok ama çok seviyorum. Ondan dolayı da burada size birkaç şey yazıp aldığım bu kararı açıklamaya çalışacağım. Böyle bir açıklamaya gerek duymamın sebebi ise insanların yapacağım daha doğrusu yapmayacağım bazı şeyleri üstüne alınmalarından korktuğumdur. 

Hepiniz Dr. Jekyll ve Mr Hyde'ın hikayesini bilirsiniz. Beni, tanıyanların da bildiği gibi ani sinirlenmelerimde bazen ben bile kendimi tanıyamayacak hale geliyorum. Son zamanlarda ise içimdeki bu canavar artık daha da serbest kalmak istiyor. Ki ben onu seneler önce öldürdüğümü düşünüyordum ki açıkçası yanılmışım. Son birkaç haftadır bir değişim içindeyim ama elimden geldiğince bunu saklamaya, size yansıtmamaya çalıştım. Cem Yılmaz'ın stand-up'ında anlattığı o pis palyaço gibiyim aç parantez ben de o palyaçoyu sevmem kapa parantez. Ama elimden gelen hiçbir şey yok. Yukarıda da dediğim gibi hepinizi çok sevdiğim için sizi kırmak beni çok ama çok üzer. Sizi kırmamak için de devamlı güldüm, eğlendim ama gel gör ki işin bir de diğer kısmı var. Artık bu adam bunu, bu sahteciliği kaldıramıyor. Ben sevdiği insanlara gönlünü sonuna kadar açan, sevmediği kişileri ise yanına bile yaklaştırmayan bir adamım. Bundan dolayı da sahteciliği bırakıp artık en azından belli bir süre hepinizle eskisi gibi olamayacağım maalesef. Maalesef diyorum ki kendi açımdan belki sizin açınızdan sevindirici bir haberdir onu bilemem:) İşin şaka kısmı bir yana yukarıda da dediğim gibi bunu kendimden çok sizin için yapıyorum çünkü bu canavarın nasıl bir şey olduğunu ve neler yapabileceğini çok iyi biliyorum. Sizi elimde olmadan üzmemek için böyle bir yola başvurdum. Nasıl ki kanser hastaları için erken teşhis çok önemlidir ben de dün akşamdan itibaren bu şekilde davranmaya başladım."Neyin var abi?", "Ya keyfin yok senin", "Hiç bu halinle çekilmiyorsun" diyen arkadaşlarım oldu. İnanın o anlar size ters bir cevap vermemek için kendimi zor tuttum. Çünkü bu canavar onu çok rahat yapabilecek bir potansiyele sahip ve pişman olma, insanların kalbini kırdım ya ben ne yaptım gibi düşünceleri ve duyguları olmayan bir canavar bu. 

Neyse gelelim konunun özüne. Aldığım bu karardan dolayı belli bir süre artık ne kadar olursa bu belki on beş gün belki bir ay artık bilemem bu süre zarfı içinde elimden geldiği sürece tek başına yaşamaya çalışacağım. Kimse ile samimi olmayı, sohbetlere katılmayı pek düşünmüyorum. Özellikle de bunu iş arkadaşlarımdan çok ama çok rica ediyorum. Çünkü dışarıdaki arkadaşlarım, dostlarım ile zaten iş güç dolayı ile ayda kaç kere görüşebiliyoruz ki. Ama iş arkadaşları öyle değil tabi ki. Nerede ise birbirimizi ailelerimizden daha çok görüp daha çok beraber vakit geçiriyoruz. Hepinizin bende yeri ayrıdır bunu bilmenizi isterim. Biriniz dostum, biriniz kız kardeşim bir diğeriniz başka bir şey ama dediğim gibi hepinizin bende yeri çok ama çok ayrı. Ondan dolayı sizi ne kırmak ne de üzmek isterim. 

Bu sürecin sebebini, ne olduğunu ne bittiğini soran insanlar olacaktır. Sizden tek ricam bu yazıyı okuduktan sonra hiçbir şey sormamanız. Hakikaten neyin ne olduğunu ben de tam olarak bilemiyorum. Neden içimdeki bu canavar tekrar dışarı çıkmak istedi, bunu tetikleyen ne oldu inan ben de bilmiyorum. Oğuz Atay'ın "Tehlikeli Oyunlar" kitabında dediği gibi "Kafam cam kırıkları ile dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor". Zaten yalnız kalmak istememin de en önemli sebeplerinden biri de bu. Sorunun ne olduğunu ve bunu nasıl çözeceğime dair şu an aklımda hiçbir fikir yok. Ama bunu çözebilecek tek kişinin de ben olduğunun farkındayım. Biliyorum yardım etmeye çalışacaksınız ama şu dönemde ne sizin bana ne de benim size faydam olur. Biliyorum elimi uzattığım an hiç düşünmeden tutacak insanlar var ama şu an bunun zamanı değil. Zamanı geldiğinde zaten geleceğim insanlar sizlersiniz.

Yeni doğumlar hep sancılıdır. Bunu da bir nevi yeniden doğuş sürece olarak düşünün. Umarım tekrardan doğup aranıza dönebilirim. En başta da dediğim gibi hepinizi çok ama çok seviyorum. Kısa sürede tekrardan görüşmek üzere. Kendinize çok ama çok iyi bakın güzel insanlar. 



Püzant YÜCECAN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...